مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

چه کنیم تا بیشترین اعتبار به صفحه دوم منتقل شود؟

با تولید زنجیره‌ی ریدایرکت موتورهای جست‌وجو را سرکار نگذارید!
از ساخت و ساز زنجیره‌ی ریدایرکت بپرهیزید. هنگامی از ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری میکنید سئو در مشهد کاغذ‌ی اولیه از ایندکس حذف می‌گردد، البته بعداز مدتی ممکن میباشد ورقه‌ی دوم هم ناپدید گردد، اینجاست که مورد نیاز می‌گردد مجدد کاغذ‌ی دوم را روی برگه‌ی سوم ریدایرکت فرمایید و بعدا ممکن میباشد مجدد این واقعه بیفتد و یک زنجیره‌ی ریدایرکت صحیح خواهد شد. به تعدادی عامل نباید زنجیره ساخت فرمایید:

اولیه از همگی اینکار سرعت را تا حد متعددی زیر میاورد و این ابدا برای اینترنت‌تارنما خوب وجود ندارد زیرا نرخ دفع مخاطب را بیشتر می‌نماید.
در هر انتقال بخشی از اعتبار شیت منتقل نمیشود. در حالتی‌که در هر انتقال گوگل ۵ درصد از اعتبار کاهش دهد حدود ۸۵ درصد اعتبار شیت به URL چهارم منتقل می گردد.
گوگل معمولا ۳-۴ ریدایرکت را دنبال می‌نماید و آن گاه برای اینکه در لوپ ریدایرکت گیر نکند ادامه نمی‌دهد.
صفحه های 404 لزوما معاند شما نیستند!

برخی مواقع اذن بدهید صفحه ها ۴۰۴ باشند و آن‌ها‌را ریدایرکت نکنید. گوگل سفارش کرده در مواقع پایین ابدا از ریدایرکت استعمال نکنید و اذن بدهید شیت در موقعیت خطای ۴۰۴ باقی بماند:

ریدایرکت صفحه ها سابق به شیت مهم
تایپ کردن محتوای تقلبی
استعمال از ربات‌هایی که سبب ساز میشوند صفحه های ۴۰۴ ایندکس نشوند.
کلیه‌ی این امور منجر میگردند شناسایی ساختار اینترنت‌وب سایت شما برای موتورها جست‌وجو دشوار‌خیس گردد.

گوگل اعلام کرده که صفحه ها ۴۰۴ به جایگاه‌بندی وبسایت لطمه نمی‌زنند و روش‌هایی برای تعمیر آنها هم به شما میدهد. از آنجایی که آنها در حاصل جست‌وجو ظواهر نمیشوند تا جایی که مایحتاج وجود ندارد، آنان‌را ریدایرکت نکنید.

گوگل زرنگ، اینترنت‌مسترهای تیزهوش‌خیس!
وقتی که ریدایرکت ۳۰۲ اشتباها به مکان ۳۰۱ مصرف شود، گوگل پس از مدتی متوجه این نادرست می شود و مثل ریدایرکت ۳۰۱ اعتبار را انتقال می دهد. البته بهرحال ۳۰۱ و ۳۰۲ دو امر گوناگون میباشند، که پیام‌های متفاوتی به موتور جست‌وجو می‌فرستند. گهگاه اینترنت‌مسترها از این ترفند استعمال می‌نمایند تا Sandbox Effect گوگل که تا قبل از این توضیح دادیم را خنثی و معدود‌اثر نمایند. البته به هرحال به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود این دو ریدایرکت را به مکان هم به کار گیری فرمایید.

درصورتی که از اصغر به اکبر تغییر و تحول نام دادید گوگل اکبر را با تاخیر به رسمیت میشناسد
همان طور که گفتیم، هنگامی از ریدایرکت ۳۰۱ برای تغییر و تحول دامنه به کارگیری میکنید از یک سری هفته تا یک‌سری ماه ارتفاع می کشد تا اعتبار برگه و پیوند‌هایش منتقل شوند. برای همین میباشد که خیلی از اینترنت‌وب سایت‌ها تغییر تحول دامنه را تا جایی که میتوانند عقب می‌اندازند. البته بهرحال گهگاه موردنیاز میباشد دامنه را تغییر و تحول دهید و از ریدایرکت ۳۰۱ به کارگیری نمائید. ولی بایستی بدانید که گوگل یک سری ماه نیاز داراست تا مطمئن گردد شما از این تغییر تحول قصد شومی نداشتید و درین زمان انتظار افت ترافیک را داشته باشید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)