مقالات حرفه ای سئو سایت مقالات حرفه ای سئو سایت .

مقالات حرفه ای سئو سایت

(Off-page-seo) یا سئو خارجی چیست


خطاها متداول در زمینه‌ی بک لینک و پیوند :
بک پیوند نیز به عبارتی تبلیغات متنی می‌باشد:
امروزه متاسفانه چیزی که بیشتر گزینه رویت قرار می‌گیرد، سئو در مشهد آن میباشد که عده ای می‌باشند که فکر‌می‌کنند بک‌ پیوند به عبارتی تبلیغات متنی میباشد که هرکسی اسمی از بک ‌پیوند می‌آورد یعنی ماهیانه هزینه متعددی بیهوده ازدست بدهیم تا سایتی لینک و پیوند مارا در نصیب تبلیغات متنی خویش بگذارد! این کاملاً خطا است! تبلیغات متنی هم یکی‌از طریق ‌های خرید بک‌ پیوند به اکانت می می‌آید ولی در بیشتر حالات از طرف گوگل غیرقابل قبول دانایی داده گردیده و موجب کاهش تارنما شما نیز میشود.

بک لینک و پیوند بد می‌باشد و نباید بک لینک و پیوند گرفت:
گزاره دیگری که بعضا تایم ها گفته میگردد ٬ غلط دریافت کردن معنی ی اصلی بک ‌لینک و پیوند میباشد. خویش بک‌ لینک و پیوند به خودی خویش قسمت حیاتی از بهینه سازی را در چنگ داراست منطقه ی که سایرافراد به شما سفارش می‌نمایند و گوگل این پیشنهادات را در نتیجه ها جست و جوی‌بار خویش اثر میدهد تا وب سایت شما مرتبه خیر داشته باشد. هم اکنون می‌توانیم در حیث بگیریم که بک پیوند غیر طبیعی بد میباشد البته کلیه بک پیوند ها هم بد نیستند.

هر چقدر کیفیت بیشتر و بهتر:
دیگر موقع آن رسیده میباشد که کیفیت بیشتر بک‌ پیوند ها را متبوع خویش در اختیار بگذاریم. هرچقدر کیفیت بک پیوند دریافتی گردیده فراتر برود٬ اثر بخشی آن بر روی سکو وب سایت شما نیز فراتر می‌رود مقدور میباشد با دریافت کردن یکسری لینک و پیوند خوب سکو ای احراز فرمایید که دیگر وبسایت ها با هزاران بک پیوند نتوانند آن را بدست بیاورند!

رابطه دربین صفحه های اهمیت ندارد!:

دریافت کردن لینک و پیوند از صفحه های غیرمرتبط میتواند باعث خارج رفتن کلمه و واژه کلیدی تارنما شما از برآیندهای جست و جو بشود. در ازای ٬ با تصاحب کردن صرفا یک سری پیوند دارای ربط می‌توانیم سکو یک وب سایت را به تندی ارتقا دهیم.

سئوی آف پیج یا این که off page سئو به همه امور و طرق بهینه سازی که در خارج از تارنما به دلیل پیشرفت و ارتقا اعتبار مرتبه وبسایت که در برآیندهای موتورجستجوی گوگل اعمال می‌کنید را offpage گویند.

دست اندرکاران موءثر off page seoحاوی ارتقاء محبوبیت، پیوستگی اطمینان و بضاعت تارنما میباشد. این عمل با شناسایی تارنما ازطریق دیگر گوشه و کنار های اساسی در اینترنتحاوی وبسایت ها، فروم ها، شبکه های مردمی و … اعمال میگردد.

لینک و پیوند ها در وبسایت سبب میگردد کیفیت محتوای وبسایت تایید شوند یا این که به ذکر دیگر پیوند سازی ( لینک و پیوند بیلدینگ ) برای تارنما شما هست که به ارتقا رتبهسایت امداد می نماید.

 

Off page بهینه سازی سئوی خارجی دربردارنده چه مواقعی می باشد:
لینک و پیوند بیلدینگ (Link building):

 

 

به تیم عملیاتی که سبب ساز می‌شود پیوند وبسایت شما در همگی وبسایت ها جا بگیرد لینک و پیوند بیلدینگ گویند. در واقعیت لینک و پیوند بیلدینگ به تیم ای گفته می شودکه با ابتکار کانال ای از بک پیوند ها، باعث ازدیاد بالا رفتن وب سایت در برآیند کاوش می‌گردد.که پرکاربردترین و اثرگذارترین ادله موءثر در درجه بندی در offpage است.

 

شبکه های عمومی (Social Media):

به کارگیری از شبکه‌های‌اجتماعی منجر می‌گردد جذب بیشتر بازدید کننده حقیقی و واقعی تارنما و ازدیاد تعداد صفحه های بازدید گردیده قادر است طریق قابل قبولی برای جایگاه بهتر درسایت الکسا و افزونی فروش باشد.این اشتراک گذاری مطالب در شبکه های عمومی مثل گوگل پلاس ، صورت‌ بوک ، اینستاگرام ، تلگرام و توییتر و… قادر است تمامارتبه شما‌را در seo تغییر و تحول بدهد. در شرایطی‌که تعداد پاره ای از مطالب شما در شبکه های عمومی به اشتراک گذارده خواهد شد سود آن بی تأثیر وجود ندارد و سود رضایت بخشیخواهید داشت.

تثبیت وبسایت در گوگل مپ (Site Map):


گوگل دارنده ابزارها ی مختلفی برای اشخاص و کسب و امور داراست. بعداز طراحی وب، افزون بر شغل های seo که میتواند علت جذب مخاطبان از طریق حاصل کاوش به وبسایت شما گردد، شیوه ‌های متعدد دیگری نیز وجود دارا‌هستند که میتوانند منشا ی برای احداث اعتماد و جذب مخاطبان باعث کسب و فعالیت و وب سایت شما باشند. گوگل مپ این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که در شرایطی که محل کار یا این که مکان را بخواهید کاوش نمایید داده ها آن را در جهت راست حاصل کاوش به هم پا داده ها آن به شما اکران می‌دهد ، که این داده ها دربرگیرنده ساعت کاری نشانی وب سایت داده ها تماس و قابلیت و امکان تثبیت تصویر است.

 

بازاریابی محتوا( Content Marketing ):


یک استراتژیک برای بازاریابی میباشد که روی ساخت و ساز و پخش محتوای اصلی تمرکز داراست.این‌شیوه میتوانید مخاطبان را در کنار خویش مراقبت فرمائید و به باعث راه و روش های دیگر بهمشتری سودآور تبدیل فرمایید. بازاریابی محتوا یک مراحل ادامه دار و تداوم یافته است.

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing):


به مجموعه کارهایی که منجر اشاعه تولیدها و سرویس ها با به کار گیری از ابزارهای دیجیتالی که کل عمل های بازاریابی آنلاین شما‌را حمایت می نمایند بازاریابی دیجیتالی گویند. در واقعیت دیجیتال مارکتینگ خیلی عظیم خیس از سایر طرز های بازاریابی در کسب و شغل های سنتی میباشد. شبکه های دیجیتالی زیرا موتور جستجوی گوگل، شبکه های مردمی، پست الکرونیکی و تارنما ها را به برای دستیابی به مشتریان کنونی و آینده خویش قرار می‌دهند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
بهینه سازی و سئو تارنما برای موتورهای کاوش

بازاریابی محتوا

اپلیکیشن های گوشی

بروشورهای آنلاین و کاتالوگ های آنلاین

شبکه‌های‌مردمی

پست الکرونیکی مارکتینگ

پست های بلاگ


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۵:۱۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)