مقالات حرفه اي سئو سايت مقالات حرفه اي سئو سايت .

مقالات حرفه اي سئو سايت

فرصت هاي طلايي سئو سايت در دوران كرونا و قرنطينه !


اين روز ها ويروس ويروس كرونا براي كسب‌وكارها دردسرساز گرديده و عمل بخش اعظمي از اشخاص را مختل نموده است. در صورتي‌كه شما نيز با اين ايرادات روبه‌رو ميباشيد سئو در مشهد و در حوزه بهينه سازي تارنما و ساخت و ساز محتوا كار داريد، بهتر ميباشد از همين اكنون به تاءمل آينده باشيد و از زمان‌هاي جان دار به صدق به كارگيري نمائيد. با ويرلن يار و همدم باشيد. 8 مجال طلايي بهينه سازي وبسايت كه نبايد در زمانه رويا رويي با ويروس كرونا از آن ها غافل گرديد اينك، عالم در حيرت، شلوغي و سردرگمي ميباشد. اگر هرساعت حال و روز تغيير‌و تحول مي‌نمايد، ممكن ميباشد فكر كنيد كه كليه‌چيز را از دست داده‌ايد و در خصوص اتفاقات آينده نگران باشيد. البته ما گروهي قوي هستيم و خواهيم توانست اين ايراد را پشت راز بگذاريم. از درحال حاضر بايستي به وقتي اعتنا كرد كه تمامي‌چيز به روال ديرين برمي‌شود؛ صرفا شركت‌هايي كه نرم افزار‌اي استراتژيك و صحيح داشته باشند، پس از آخر اين روايت ميتوانند اشتباهات قبلي را جبران نمايند. لازمه اين عمل، به كار گيري صحيح از شرايط كنوني ميباشد. به مراد فراهم‌سازي براي زمان بعداز ويروس كرونا، در‌اين نوشته‌علمي مي خواهيم در زمينه‌ي بعضا از مجال‌هاي فعلي كه همين هم اكنون ميتوانيد براي بهبود حالت بهينه سازي خويش روي آن‌ها متمركز گرديد، حرف كنيم. رويكردهايي seo تارنما در در طي سرايت كوويد 19 1. گوگل ترندز را پايين ذره‌در ميان داشته باشيد اكنون، عموم در منزل مي‌باشند و اين يعني در فضاي مجازي زياد كاوش مي‌نمايند. يكي راهكارهاي مطلوب، محاسبه بر Google Trends و جستن موضوعات و سوالهاي نو عموم در حوزه‌ عمل شماست. در‌حالتي كه به‌صدق بتوانيد از اين داده ها استعمال كرده و ترندهاي مربوط به كسب‌وكار خويش را شناسايي نمائيد، مي توانيد محتوايي مربوط به آن را ساخت‌و‌ساز و منتشر فرماييد. هنگامي كه گشوده هم فروش اينترنتي ارتقا پيدا نمايد، تيم شما مهيا پاسخگويي به نيازهاي يوزرها خواهد بود چون شما محتوايي داراي ارتباط و مطلوب را ساخت و ساز كرده‌‌ايد و مي توانيد اميدوار باشيد كه محتواي شما به منبع ما يحتاج عموم تبديل خواهد شد؛ اتفاقي كه در غايت به بهبود موقعيت بهينه سازي وب سايت و ترافيك بيشتر براي اينترنت‌تارنما شما منتهي شود. فراگيري بهينه سازي تارنما براي برطرف كردن پيچيده ترين معضل هاي سئو 2. رصد مداوم سكو‌بندي لغات كليدي گوناگون اين ايام، رصد پيوسته تغييرات درجه كليدواژه‌هاي گوناگون از روش گوگل سرچ كنسول يا اين كه ديگر ابزارهاي فرد ثالث، بيش تر از هر مدت ديگري اهميت داراست. اگر در خصوص موضوعي خاص‌، تقاضاي متعددي وجود داراست يا اين كه تقاضاي يوزرها به‌كلي عوض شده ميباشد، شما نيز اكثر زمان ها ميتوانيد تغيير‌و تحول در نيت جستجوي يوزرها در امر موضوعات متعدد را مشاهده كنيد. در حالتي كه به اندازه كافي روي اين تغييرات چك نداشته باشيد، اقبال تغيير‌و تحول شيوه و جذب بازديدكننده‌هاي بيشتر را از دست خواهيد اعطا كرد. seo هدفمند براي ارتقا بازديد وب سايت


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۱:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

ترويج دادن و برندينگ


رواج دادن و برندينگ بك پيوند هاي درون متن رپورتاژ اطلاع رساني، راهي براي برندينگ و ارتقاء فروش محصول ها و ارتقاء ترافيك اينترنت‌وبسايت شما مي‌باشند . ولي مي بايست بدانيد كه در صورتيكه كارايي داريد صفحاتي كه محتواي ضعيف يا اين كه ابتدايي دارا‌هستند را در نتيجه ها گوگل بالا ببريد ، سئو در مشهد  شما در رنكينگ اين سيرتكامل صفحه ها در موتورهاي كاوش ، در گير اختلال خواهيد شد. به اين ترتيب براساس استراتژي هاي برتر seo وبسايت مي بايست به شدت به ساخت و ساز محتوا براساس الگوريتم هاي بهينه سازي اهميت بدهيد و آن‌گاه به خريد بك پيوند و رپورتاژ اطلاع رساني تصور كنيد. ترافيك ارجاعي با وجودي كه بيشتر ترافيك از طرف موتورهاي كاوش مي‌آيد، برخي از كابران هم از روش ارجاعات تارنما هاي جذب تارنما شما ميگردند. ترافيك ارجاعي بدين مفهوم ميباشد كه اشخاص بر روي لينك و پيوند هاي باطن يك محتواي رپورتاژ كليك مي نمايند و به سمت آن پيوند هدايت مي‌شوند. بدين ترتيب استعمال از ترافيك ارجاعي متبوع متخصصان بازاريابي اينترنتي و seo قرار مي‌گيرد چراكه نرخ فرارو گريز (bounce) پاره اي دارااست. جايگاه بندي ارگانيك حاصل جستجوي ارگانيك نتايجي حقيقي وواقعي ميباشند كه در لغت ها كليدي مربوط به مسئله مهم سرچ اكران داده مي شوند و بوسيله سيستم هوشمند گوگل جايگاه بندي مي شوند. در حالتي كه كه نتيجه ها غير ارگانيك تبليغات كليكي گوگل مي باشند. بك لينك و پيوند كردن در رپورتاژ شايسته ترين شيوه بهينه سازي وبسايت ميباشد چون به قرار به دست آوردن سايت شما در حاصل جستجوي ارگانيك گوگل ياري مي نمايد. پس در شرايطي كه رپورتاژ اطلاع رساني شما از طرف سايت ها ديگر لينك و پيوند فالو گردد، تارنما شما در حاصل مهم موتور جستجوي گوگل رنكينگ بالاتري خواهد داشت. درواقع براساس تكنيك هاي seo بك پيوند ها ارز (واحد باارزش) وب مي‌باشند، چون موتورهاي كاوش مانند گوگل بك لينك و پيوند ها را تحت عنوان “راي” مثبت براي وب سايت شما در لحاظ مي‌گيرد. موتورهاي كاوش از بك لينك و پيوند ها استعمال مي نمايند تا از روش تارنما شما بضاعت پاسخگويي به درخواست هاي(سرچ) يوزرها را داشته باشند. به اين ترتيب هرچه يك تارنما بيشتر بك لينك و پيوند داشته باشد، دوستداشتني خيس خواهد بود. وقتي كه موتورهاي كاوش رابطه يك وبسايت را با يك واژه و كلمه كليدي به حساب آوردن مي نمايند، تعداد لينك و پيوند هاي ورودي كيفيت خوب به سمت آن وبسايت را در حيث مي‌گيرند. براين اساس ما نبايد صرفا در‌پي اخذ لينكهاي ورودي باشيم، كيفيت لينك و پيوند ورودي و كيفيت ساخت‌و‌ساز محتواي رپورتاژ اطلاع رساني ميباشد كه اساسي ميباشد. يك موتور كاوش محتواي وب سايت ها را براي گزينش كيفيت يك لينك و پيوند به حساب آوردن مي نمايد. زماني كه لينك و پيوند هاي ورودي به تارنما شما از روش وبسايت هايي ديگر ميايند، مخصوصا آن وبسايت هايي كه دارنده محتواي مربوط به وبسايت شما مي باشند، ، اين لينك و پيوند هاي ورودي سبب مي‌شود تارنما شما بيشتر “داراي ربط” در لحاظ گرفته خواهد شد. در‌صورتي‌كه پيوند هاي ورودي در تارنما هايي با محتواي غير داراي ربط يافت شوند (ربطي به محتواي شما نداشته باشند) آن ها كمتر “داراي ارتباط” شناخته مي‌شوند. هرچه رابطه پيوند هاي ورودي بيشتر باشد، كيفيت آن‌ها بيشتر خواهد بود. يك كدام از ديگر از عوارض دستيابي به بك پيوند هاي كيفيت خوب، جذب بازديدكنندگان به تارنما شماست. شما نميتوانيد يك تارنما توليد نمائيد و آن‌گاه انتظار داشته باشيد كه اشخاص سواي هيچ اشاره اي از مكان ديگر، سايت شما‌را پيدا نمايند! شما مطلقا بايستي واژه اي را در باب وب سايت خويش در جايي ارسال كرده باشيد. به عنوان مثال يكي رويه هايي كه وبمسترها ها دراين مورد به كار گيري مي كردند، تبادل لينك و پيوند بود كه اخيرا گزينه به كارگيري قرار نمي گيرد. خب اكنون كه مي دانيد كه اصطلاح “backlink” به چه مفهوم ميباشد و چرا آنان براي seo اصلي ميباشند، بياييد يك‌سري تكنيك معمولي براي ساخت و ساز بك پيوند به وب سايت تان را خاطر بگيريم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۰:۰۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

انكر تكست


انكر تكست Generic : از يك واژه يا اين كه عبارت همگاني مانند اينجا كليك فرمائيد و يا اين كه اينجا را بخوانيد در متن به كارگيري كنيم يك انكر تكست كلي (Generic) ساخت و ساز كرده ايم. سئو در مشهد با تني چند از انكر تكست هاي همگاني آشنا گرديد : بيشتر بخوانيد داده ها بيشتر اينجا در رابطه تاليف كننده اين وبسايت انكر تكست Images : تصاوير يك كدام از عناصري ميباشند كه عموما لينكشان مي‌كنيم. تصاوير خويش به تنهايي انكر تكست محسوب نميشوند بلكه از Alt Tags تصاوير تحت عنوان انكر تكست به كارگيري ميگردد. از جمله به لينك و پيوند پايين اعتنا فرماييد : ” خصوصيت هاي يك انكر تكست مطلوب براي seo : مختصر و موءثر باشد همگاني نباشد مربوط به لينك و پيوند ورقه باشد تراكم واژه و كلمه كليدي پاييني داشته باشد. انكر تكست succinct : در حاليكه محدوديت خاصي براي انكر تكست نيست، ولي بهتر ميباشد تا حد ممكن مختصر و كوتاه باشد. با اين حالا، براي عباراتي كه در انكر تكست قرار مي دهيد بايد دو برهان ذيل را در لحاظ بگيريد: نحوه ي مختصر و اثرگذار براي تعريف لينك و پيوند به برگه چه چيزي است؟ چه واژه يا اين كه عبارتي منجر تشويق يوزرها به كليك بر روي پيوند مي‌گردد؟ اهميت كاغذ غرض : تا‌وقتي‌كه موتورهاي كاوش در حالا پرورش و گسترش اند و استارت به شناسايي معيارهاي بيشتري براي گزينش سكو بندي كرده اند. يكي معيارهايي اصلي و شايان توجه داراي ربط بودن پيوند ميباشد، ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند يك پديده اي طبيعي ميباشد و وقتي واقعه خواهد زمين‌خورد كه بوسيله بقيه افراد به محتواي شما به وسيله دو طريق پايين پيوند داده گردد. قضيه برگه منبع محتواي انكر آزمايش در كاغذ منبع پيوند هايي كه به محتواي مرتبط با مورد مهم اشاره دارا‌هستند، تاثيرات بيشتري نسبت به لينك و پيوند هاي اشاره گرديده به محتواي غير داراي ارتباط دارا‌هستند. مثلا يك كاغذ در زمينه‌ي خريد آنلاين در تارنما باميلو رابطه بهتري با گوگل هنگامي كه از يك وبسايت داراي ارتباط مانند ديجيكالا پيوند گردد برقرار ميكند تا هنگامي كه يك تارنما پيش گويي فوتبال آن را لينك و پيوند كند. براي اين كه مطمئن گرديد انكر تكست هاي شما در موتورهاي جست وجو تاثيرات بيشتري را اخذ كند بهتر از از متن هاي توصيفي اتفاده فرمائيد. تراكم واژه و كلمه كليدي انكر آزمايش : با بروزرساني الگوريتم Penguin ، گوگل نگاه دقيقتري به لغت ها كليدي در انكرتكست كرد. اگز سايتهاي متعددي محتوي انكر تكست به طور كاملً يكساني داشته باشند توليد شك و ترديد و شبه مي‌گردد و ممكن ميباشد علامت اين باشد كه‌اين لينكها به صورت طبيعي بدست نيامده اند. مجموعاَ، هنوز هم شايسته ترين نحوه براي بدست آوردن و به كار گيري ي از انكر تكست، لغات كليدي و مورد ميباشد. كوشش فرمائيد از انكر تكست هاي متنوع در فرايند پيوند بيلدينگ خويش به كار گيري نماييد. وجود پيوند هاي متنوع سبب ساز مي‌شود گوگل ساختارِ لينك و پيوند هاي وبسايت تان را طبيعي بداند و به تارنما تان بيشتر اهميت دهد.در به كارگيري از انكر تكست ها براي پيوند دادن صفحاتان به يكديگر مراقب باشيد و از متن هاي يكسان به كارگيري نكنيد چون گوگل ممكن ميباشد نسبت به تارنما شما حساس خواهد شد و فيض منفي براي شما داشته باشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۱:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

استفاده از تگ هاي هدينگ


تيتر محتوا را بين تگ h1 قرار دهيد به گفته گوگل استعمال از تگ h1 «به گوگل ياري مي‌نمايد تا ساختار ورقه را بهتر ادراك نمايد». اكثر پلتفرم‌ها «CMS» نظير وردپرس به طور اتومات تگ h1 را تحت عنوان محتوا اضافه مي‌نمايند. ولي مدام اين‌طور وجود ندارد. براي اطمينان از اين مسئله كدهاي باطن محتواي خويش را آناليز نماييد و مطمئن گرديد سئو در مشهد تيتر محتوا باطن تگ H1 قرار گرفته باشد و اينكه واژه و كلمه كليدي درون تيتر حضور داشته باشد. تيترهاي فرعي را در تگ h2 قرار دهيد عبارت كليدي غرض خويش را دستكم در يكي تيترهاي فرعي درج نماييد و تيترهاي فرعي را باطن تگ h2 قرار دهيد. انجام اينكار علاوه تاثيري كه در بهينه سازي محتوا داراست، سبب ساز قسمت‌بندي محتوا و سازماندهي بهتر آن ميشود. تكرار واژه و كلمه كليدي تناوب واژه كليدي به معناي اين ميباشد كه آن واژه و كلمه چنددفعه در طي محتوا تكرار شده‌است. گوگل ممكن ميباشد مفيد بودن به كار گيري چندباره از كلمه و واژه كليدي را رد نمايد ولي طبق تجربه متخصصين seo، اينكار به طبع تاثيرگذار ميباشد. بياييد بيشتر اين موضوع را چك كنيم. فرض نماييد كاغذ‌اي داريد كه گوگل فكر ميكند به يك كلمه و واژه كليدي خاص داراي ربط ميباشد. ولي آن كلمه و واژه صرفا يكبار در طي محتوا حضور دارااست. گوگل تا چه حدي مي تواند مطمئن باشد كه شيت در رابطه آن كلمه و واژه كليدي خاص ميباشد؟ مطمئنا خير خيلي! ولي در حالتي‌كه واژه و كلمه كليدي تعداد توشهِ بيشتري در محتوا ظواهر گردد، گوگل با اعتماد بيشتري ميتواند درباره با قضيه محتوا تصميم‌گيري نمايد. اينكار ارتباطي با طريق‌ كلاه سياهِ به كار گيري بيش تر از حد از عبارات كليدي «keyword stuffing» ندارد. فقط با چند دفعه تكرار واژه و كلمه كليدي به گوگل تفهيم مي كنيد مسئله كاغذ در چه موردي ميباشد. اعتنا فرماييد كه به صورت طبيعي از واژه و كلمه كليدي در زمان محتوا به كار گيري نمائيد. زياده‌روي در استعمال از واژه و كلمه كليدي خير صرفا منجر بهبود سكو آن نمي شود بلكه حتي مي تواند منجر ساخت‌و‌ساز جريمه از سمت گوگل شود. از پيوند‌هاي خروجي استعمال فرماييد ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند‌هاي خروجي به صفحه هاي داراي ارتباط به گوگل امداد مي‌نمايد تا شعور بهتري از مورد شيت شما داشته باشد. همچنين به گوگل نشان مي دهد محتواي ارائه گرديده كيفيت بالا ميباشد. مبتني بر آزمايشات انجام يافته اين تئوري تاييد شده‌است. نشاني‌هاي «URL» خويش را براي بهينه سازي باصرفه فرماييد ساختار نشاني صفحه ها يكي‌از قسمت‌هاي بهينه سازي داخلي ميباشد كه حداقل گرفته شده‌است. براي داشتن URL هاي با صرفه موردها تحت را رعايت نماييد: نشاني صفحه هاي خويش را كوتاه نگه داريد از كلمه و واژه كليدي مهم خويش در URL به كارگيري نمائيد مثلا شيت «خريد بك لينك و پيوند» بهينه سازي ارزان براي عبارت «خريد بك لينك و پيوند» seo شده‌است. در URL اين برگه از عبارت buy-backlinks مستعمل ميباشد كه علاوه بر كوتاه بودن پيوند كاغذ، كلمه و واژه كليدي را نيز در خويش مكان داده ميباشد. دقت نمائيد كه به كار گيري از كلمه ها فارسي باتوجه به نياز به فعلاُد(Encode) شدن URL، سبب ساز طولاني شدن نشاني مي گردد. به اين ترتيب شايسته ترين روش به كارگيري از عبارت انگليسي متناظر با كلمه و واژه كليديِ فارسي ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آيا تغيير تگ عنوان باعث افت رتبه در نتايج مي شود؟


سوال‌هايي درخصوص تغيير‌و تحول تيتر مطالب (تگ تايتل) و پست‌هاي وب لاگ، ذهن اينترنت‌مستران را به خويش درگير نموده است. به عنوان مثال اينكه در شرايطي‌كه تنها تيتر يك محتوا را تغيير تحول دهيد، سئو در مشهد سبب ساز كاهش ترافيك آن مقاله گردد؟ يا اين كه تغيير‌و تحول تگ تيتر، مي تواند منجر افت درجه اينترنت‌تارنما در حاصل جستجوي گوگل گردد؟ آيا گوگل اين عمل را تحت عنوان يك فريب در لحاظ مي گيرد و به بهينه سازي وبسايت شما لطمه وارد گردد؟ درين زمان، چنين ابهام‌هايي را جواب ميدهيم. جواب كوتاه اين ميباشد كه تغيير تحول تگ‌هاي تيتر (Title Tag) قادر است منجر افت رنك گردد، اما گوگل، انجام چنين كاري را به منزله‌ي فريب سيستم در حيث نمي‌گيرد و به كليتي نگاه مي‌نمايد كه مشتمل بر رابطه منطقي دربين تگ تيتر و محتواي يك شيت ميگردد. محتوا [نهفته كردن] 1 رابطه تغيير و تحول تگ‌هاي تيتر(Title Tags) و سكو صفحه ها 2 كاركرد حقيقي و واقعي تگ‌هاي تيتر 3 مدام استثنايي وجود دارااست رابطه تغيير‌و تحول تگ‌هاي تيتر(Title Tags) و درجه صفحه هاي تگ‌هاي تيتر يكي نادر طرز‌هايي ميباشد كه گوگل براي گزينش درجه كاغذ از آن به كار گيري مي‌نمايد كه مرتبط با محتوا و كلمه ها كليدي ميگردد، البته در بعد از ظهر يادگيري ماشين و الگوريتمي مثل رنك‌برين (RankBrain)، تأثير بسيار متعددي در مرتبه ندارد. با اين اكنون، تگ‌هاي تيتر هنوز هم يكي‌از شايسته ترين نحوه ها براي گوگل ميباشد تا انتخاب نمايد كدام كوئري‌ها براي كدام صفحه هاي مطلوب‌خيس مي‌باشند. پس ميتوانيم اين‌سيرتكامل برداشت كنيم كه دود از كنده بلند ميگردد و تغيير تحول تگ تيتر تأثير خودش را در seo هرچند محدود ميگذارد. مقاله پيشنهادي: با seo و ابزار هاي مطلوب seo وب سايت آشنا گرديد: بهينه سازي چه ميباشد؟ كاركرد حقيقي و واقعي تگ‌هاي تيتر حدود چهارماه پيش يك توييت از كمپاني ديستيلد (Distilled) به وضوح نشان اعطا كرد كه حذف اصطلاحات كليدي از تگ تيتر، مي تواند تأثيري دور از شوخي بر رنك وب سايت براي آن عبارت كليدي داشته باشد. اين قضيه زماني اصلي‌خيس مي شود كه بدانيم كه مسئله وبسايت، مستقيما با آن واژه و كلمه‌ي كليدي، داراي ربط بوده ميباشد. اين توييت درباره ي حذف واژه و كلمه‌ي «آنلاين» (online) از تگ‌هاي تيتر، در سايتي بود كه آشكارا آنلاين بوده ميباشد. متن توييت اين بود: ما كلمه و واژه‌ي «آنلاين» را براي يك وب سايت فروشگاهي از تگ‌هاي تيتر حذف كرديم؛ به اين دليل كه بسيار روشن بود كه آنلاين ميباشد. تخت‌گاز آن را مجدد اضافه كرديم. (۱۰ ژوئن ۲۰۱۹) اين مثال مشخص و معلوم مي‌نمايد كه با وجود اينكه گوگل عامل ها مختلفي مثل مترادف و هم معني‌ها، مضمون‌‌يابي و يادگيري ماشين را براي تعبيروتفسير و فهم محتواي يك كاغذ وارد بازي نموده است، البته اهميت تغيير‌و تحول تگ تيتر به قوت خويش باقي‌ست. در حالتي‌كه براي يك اصطلاح كليدي، ترافيك بالايي اخذ ميكنيد و اين اصطلاح كليدي در تگ‌هاي تيتر وجود داراست، نبايد آن عبارت را از تگ‌هاي تيتر حذف فرمائيد. مدام استثنايي وجود دارااست ولي وقتي كه محتواي يك ورقه را تغيير‌و تحول مي‌دهيد، به سيرتكامل‌اي كه ديگر با تيتر مقاله يا اين كه به عبارتي تگ تيتر، هم‌خواني ندارد، درصورتي كه تگ تيتر را عوض نكنيد، گوگل اين عدم انطباق را تشخيص ميدهد و ديگر شمارا براي واژه و كلمه كليديِ مو جود در تگ تيتر در جايگاه قبلي خويش قرار نخواهد بخشيد. با متا تگ هاي توضيحات و عبارات كليدي بيشتر آشنا گرديد: متاتگ هاي seo در صورتيكه برگه‌اي داريد كه رنك بسيار نيكي داراست و ترافيك متعددي را قسمت شما مي‌نمايد، تغيير تحول بي نقص محتواي آن ورقه، به هيچ وجه تامل نيكي وجود ندارد. عاقلانه‌خيس ميباشد كه يك ورقه‌ي نو ساخت‌و‌ساز نمائيد و عنواني را براي آن برگزينيد كه با كوئري نو و متبوع شما همخواني دارااست.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

يادگيري سئو در كمترين زمان

به سفر يادگيري SEO خود خوش آمديد!
اگر تمايل شما براي يادگيري بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فقط با تمايل به اجرا و آزمايش مفاهيم بيش از حد باشد ،  سئو در مشهد از اين راهنما بيشترين بهره را خواهيد گرفت.

اين راهنما براي توصيف تمام جنبه هاي اصلي سئو طراحي شده است ، از يافتن اصطلاحات و عباراتي (كلمات كليدي) كه مي توانند ترافيك واجد شرايطي براي وب سايت شما ايجاد كنند ، دوستانه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو ، ايجاد پيوندها و بازاريابي ارزش منحصر به فرد سايت شما .

دنياي بهينه سازي موتور جستجو پيچيده و هميشه در حال تغيير است ، اما شما به راحتي مي توانيد اصول آن را درك كنيد و حتي مقدار كمي از دانش SEO مي تواند تفاوت زيادي ايجاد كند. آموزش رايگان SEO همچنين در وب ، از جمله در راهنماهايي مانند اين ، به طور گسترده در دسترس است! (ووهو!)

اين اطلاعات را با برخي از تمرينات تركيب كنيد و در راه تبديل شدن به يك SEO جستجوگر باهوش هستيد.

مباني بهينه سازي موتور جستجو
تا به حال درباره سلسله مراتب نيازهاي مازلو شنيده ايد؟ اين يك نظريه روانشناسي است كه اساسي ترين نيازهاي انسان (مانند هوا ، آب و ايمني جسمي) را نسبت به نيازهاي پيشرفته تر (مانند عزت و تعلق اجتماعي) اولويت مي دهد. اين تئوري اين است كه شما نمي توانيد بدون اطمينان از برآورده شدن نيازهاي اساسي تر ، به نيازهاي بالا دست پيدا كنيد. عشق اگر غذايي نداشته باشيد مهم نيست.

بنيانگذار ما ، رند فيشكين ، هرمي مشابه را براي توضيح روش مردم در مورد سئو ايجاد كرد ، و ما آن را با محبت "سلسله مراتب موزلو در زمينه نيازهاي سئو" ناميديم.

همانطور كه مشاهده مي كنيد ، پايه و اساس SEO خوب با اطمينان از دسترسي به خزيدن آغاز مي شود و از آنجا به بالا حركت مي كند.

با استفاده از اين راهنماي مبتديان ، مي توانيم اين هفت مرحله را براي موفقيت در جستجوگرها دنبال كنيم:

دسترسي را بخزيد تا موتورها بتوانند وب سايت شما را بخوانند
محتواي جذاب كه به پرسش جستجوگر پاسخ مي دهد
كليد واژه براي جذب جستجوگران و موتورها بهينه شده است
تجربه كاربري عالي از جمله سرعت بارگذاري سريع و UX جذاب
محتواي شايسته اشتراك كه پيوندها ، نقل قول ها و تقويت ها را كسب مي كند
عنوان ، URL و توضيحات براي رسم CTR بالا در رتبه بندي
علامت گذاري قطعه / طرح براي برجسته شدن در SERP ها
ما در سرتاسر اين راهنما وقت خود را براي هر يك از اين مناطق صرف خواهيم كرد ، اما مي خواستيم آن را در اينجا معرفي كنيم زيرا در اين مقاله نگاهي به چگونگي ساختار راهنما به عنوان يك كل ارائه مي شود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۰:۴۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

معماري وب سايتتان را جدي بگيريد


معماري اينترنت سايتتان را دور از شوخي بگيريد. مي‌دانيد منظورم از معماري سايت چه مي‌باشد؟ در‌صورتي‌كه مي دانيد 100% نادرست مي‌كنيد و چيزي كه قرار ميباشد اينجانب به شما بيان‌كنم،  سئو در مشهد ممكن ميباشد شما‌را ترغيب نمايد كه معماري اينترنت سايتتان را تغيير تحول دهيد و سبب ساز كاهش جايگاه شما در سيستم سكو بندي خواهد شد، البته بعد از مدتي مجدد مانند ققنوسي كه از خاكستر خويش بر ميخيزد اينترنت سايتتان رويش مي نمايد و ديگر از خطاها بعدي خبري وجود ندارد. مطلقا مي‌دانيد كه حدود 90 درصد از سايت ها از سيستم هاي مدير محتوا مثل وردپرس، جوملا و … به كار گيري ميكنند. سيستم هاي مدير محتوا معمولا از كد نويسي ظريف و استانداردي برخوردار ميباشند و كمتر پيش ميايند كه سوتي بدهند. يك كلوني كندوي عسل را در لحاظ بگيريد. همگي چيز در نظم بدون نقص جاي‌دارد و كمتر حادثه مي افتد كه زبوري در كلوني گم خواهد شد و يا اين كه مسير خويش را پيدا نكند. معماري سايت هم بايستي به نحوي باشد كه مخاطب گم نشود و بداند قرار ميباشد به كجا برود. بايستي به سيرتكامل استفاده كننده را موعظه نماييد كه دقيقا آن چيزي را كه شما مي‌خواهيد انجام دهد. افرادي كه اكثر زمان ها با طراي سايت آشنا ميباشند و از علم پباده سازي برخوردارند، اسم اين قسمت را UX يا اين كه تجربه كاربري نهاده اند. UX يك كدام از اصلي ترين فاكتور هاي موتور هاي كاوش در سال 2018 ميباشد و حتي بها آن از بك پيوند كيفيت بالا هم بيشتر ميباشد. در‌حالتي كه شما UX اينترنت سايتتان را به صدق رعايت فرماييد 3 هيچ از ساير رقبايتان جلو افتاديد. عملكرد نمائيد اينترنت سايتتان را طوري پباده سازي فرماييد كه تمامي بتوانند با آن عمل نمايند، به طوري كه حتي يك طفل 7 ساله هم از اينترنت سايتتان راز در بياورد. مدام راحتي و آسايش مخاطب را غرض اولتان در سئو وبسايت قرار دهيد. واكنشگرايي يا اين كه ريسپانسيو يكي‌از مسائل بسيار بزرگي كه امروزه مطرح ميباشد، واكنشگرا بودن تارنما و Mobile Friendly بودن آن ميباشد. بگذاريد برايتان اينگونه بيان كنم كه در‌صورتي‌كه يك تارنما ريسپانسيو صحيح نماييد و به مجموع معيارهاي آن اهميت دهيد موفقيت بسيار بزرگي نموده ايد. حدود 60% از يوزرها وب كامپيوتر و يا اين كه لپ تاب ندارند و يا اين كه در شرايطي كه هم دارا‌هستند از آن به كار گيري نمي كنند و از تلفن همراه خويش براي شبكه‌هاي‌اجتماعي، جستحو، تحقيق، گشت و گذار در وب و … به كارگيري ميكنند. شما بايستي اينترنت سايتتان را به نحوي پباده سازي فرماييد كه كليه اشخاص بتوانند از آن استعمال نمايند. توصيه مي‌كنيم اينترنت سايتتان را برروي دو ورژن گوشي و دسكتاپ باصرفه نماييد و وقتي كه كاربري با تلفن همراه وارد وبسايت شما مي شود به طور خود كار به نشاني m.example.com هدايت خواهد شد. شبكه هاي مردمي امروزه شبكه‌هاي‌عمومي نصيب بزرگي از معاش ما‌را فراگرفته و ميتوان اعلام‌كرد در بعدازظهر حاضر معاش فارغ از شبكه‌هاي‌اجتماعي، مانند فيبوك، توييتر و تلگرام حدودا نا ممكن ميباشد و آن را مي بايست جزو محالات دانست. تاريخچه شبكه هاي عمومي بهتر ميباشد پيش از آغاز دعوا شبكه هاي مردمي و نقش كارآمد آن ها در تبليغات اينترنتي يه خرده به تاريخچه شبكه‌هاي‌مردمي بپردازيم. اولي توشه در سال 1960 مضمون‌ و واژه و كلمه شبكه‌هاي‌عمومي در كالج ايلي نويز آمريكا ايالات متحده مطرح شد و به انگيزه زير بودن سطح تاءمل در آن عصر كمتر كسي انديشه مي‌كرد اين ايده چيره خواهد شد. ايده كلي اين بود كه، يوزرها بتوانند از روش وب با دوستان خودشان رابطه داشته باشند و در سال 1997 كمپاني SixDegrees پيروز به ساخت‌و‌ساز اين پروژه شد البته برنده نبود. پس آن نام و ترسيم شبكه‌هاي‌عمومي در ذهن عموم دنيا جرقه اي زد و در سال 2004 كانال اجتماعي MySpace با حدود هفت ميليون مخاطب ايده شبكه‌هاي‌عمومي را به برد رساند. نقش شبكه هاي عمومي در تبليغات پيش از استارت، هيچ تضميني در شبكه‌هاي‌اجتماعي نيست و ممكن ميباشد به يكباره از اسمان به فرش برسند. شبكه‌هاي‌مردمي كاربردهاي فراواني در توسعه و گسترش ارتباطات انساني دارا هستند و به كار گيري از آنان به طور روزافزون ارتقاء مي يابد. ارگان هاي مختلف نيز همت ميكنند تا با بهرهبرداري از اين ابزار در بازاريابي و فروش، در بازار رقابتي از ديگر سازمانها پيشي بگيرند. امروزه حدود 80% اشخاص جامعه در يكي‌از شبكه‌هاي‌عمومي عضو مي باشند و يا اين كه دست كم نام آنهارا از دوستان و يا اين كه همياران خويش شنيده اند. يك كدام از شايسته ترين مزاياي تبليغات در شبكه‌هاي‌اجتماعي، پرداخت هزينه معدود و چشم شدن به وسيله كليه اشخاص ميباشد. براي استعمال از شبكه‌هاي‌اجتماعي نياز به هيچ علم اپليكيشن نويسي و يا اين كه … وجود ندارد و تمامي اشخاص جامعه مي توانند از اين كانال ها به كارگيري نمايند، به همين جهت تبليغات درين كانال ها سهل و آسان ميباشد و ميتوان با كمترين هزينه به شايسته ترين تنيجه ممكن رسيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۱:۴۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

شاخصه هاي محتواي عالي


محتواي گران بها ايجاد نمائيد يكي‌از وسيع ترين نكاتي كه سبب ساز ارتقا سئوي تارنما شما در سيستم رنكينگ گردد، محتواي شماست. محتوا نبايد نسخه برداري باشد و گوگل از اسكن كاران متنفر ميباشد. سئو در مشهد در واقع گوگل ترجيح مي‌دهد كه شما سالي يك توشه اينترنت سايتتان را بروز فرماييد البته از سايت ديگري اسكن نكنيد. كساني هم به تفكر كلاه گذاشتن بر رمز گوگل ميباشند و مي‌گويند “اينجانب اسكن مي كنم و محتوا را تغيير‌و تحول مي‌دهم!” اين اصلي ترين اشتباهيست كه هر اينترنت مستر و يا اين كه خالق محتوايي قادر است انجام دهد؛ چون شما با اين عمل علاوه بر اسكن كه خودش مجازات داراست، گوگل را به دور زده ايد و گوگل به شدت از اين مورد بدش مي‌آيد و ممكن ميباشد تارنما شما پنالتي و يا اين كه حتي تماما از همه حاصل گوگل حذف گرديد. شاخصه هاي محتواي عالي محتواي خوب به عامل ها متعددي بستگي دارااست. به عنوان مثال در شرايطي‌كه محتوايي كه شما ساخت كرده‌ايد، دارنده اشتباه املايي و يا اين كه غلط تايپي باشد يك امتياز منفي اخذ خواهيد كرد و حتماً مرتبه بهتري نسبت به بقيه رقبايتان پيدا نخواهيد كرد. يك كدام از بزرگترين شاخصه هاي محتواي خوب، ارتفاع آن ميباشد. ارتفاع محتوا بستگي به موقعيت و عبارات دارااست. شايد باورتان نشود البته همين نوشته ي علمي اي كه در درحال حاضر خواندنش مي‌باشيد بيشتراز 9000 واژه مي‌باشد و ما براي بهبود درجه‌بندي راس يادگرفتن بهينه سازي ناچار به ساخت و ساز محتواي بسيار كيفيت خوب‌خيس از ديگر رقبايمان شديم. بگذاريد معمولي خيس برايتان نمونه بزنم به عنوان مثال شما قصد داريد با كلمه و واژه “ضابطه جذب” به كاغذ اوليه گوگل بياييد ( تنها ورقه نخستين ) و شفاف ميباشد كه تنها با يك محتواي آبكي و بي بها نميتوانيد خويش را به كاغذ نخستين برسانيد پس او‌لين قدمي كه موردنياز ميباشد انجام دهيد، آناليز رقبايتان ميباشد. وب سايت همه رقبا را گشوده نمائيد و مشاهده كنيد كه هرمورد چقدر و يا اين كه چندين واژه و كلمه محتوا ساخت كرده اند. هرچقدر ايجاد كرده بودند شما آن را دوبرابر فرماييد. رقم به دست آمده واحد سنجش كلماتي ميباشد كه مي بايست ساخت نمائيد. گام‌بعدي ايجاد محتوا ميباشد، در يك محتواي خوب به همگي سؤالات احتمالي مخاطب جواب داده گرديده و يا اين كه چنانچه يك نوشته ي علمي آموزشي ميباشد؛ كل و كمال همگي چيز در آن نقل شده ميباشد. يك كدام از ديگر از طريق هايي كه مي توانيد با به كارگيري از آن محتوايتان را گرانبها خيس نماييد، ساخت‌و‌ساز محتواي ويروسي ميباشد. محتوايي مي بايست ايجاد فرمائيد كه في مابين عموم در ميان بمب صدا نمايد و كليه جا دست به دست خواهد شد. به عنوان مثال امروزه اينفوگرافيك ها بسيار روي بورس جاي دارد و براي هر چيزي اينفوگرافيكي ساخته مي‌گردد. درحال حاضر فكر كنيد كه شما يك محتوايي ايجاد نموده ايد و آن را در شبكه هاي عمومي و سايتتان تكثير داده ايد و في مابين عموم داراست دست به دست مي شود، لايك مي‌گردد و روزمره از روش به عبارتي محتوا به يوزرها شما اضافه ميشود. در كل در يك محتواي خوب و آيتم پسند از حيث گوگل مورد ها پايين دعايت شده‌است. ارتفاع محتواي مطلوب محتوا دارنده عكس باشد محتوا كاربردي باشد محتوا دارنده فيلم يا اين كه پادكست باشد ( با اين نحوه بهتر رويش مي كنيد ) محتوا در شبكه هاي عمومي بازنشر گرديده باشد. محتوا نسخه برداري نباشد. همين ها بس ميباشد، اينجانب به شما تضمين مي‌كنم كه با اين طريق مي توانيد بر فراز قله هاي موتور هاي كاوش پادشاهي فرماييد. و ولي پاراگراف بيل گيتس يادتان نرود (Content Is King) محتوا سلطان ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

الگوريتم پنگوئن (Google Penguin) و ديگر الگوريتم ها


الگوريتم پنگوئن (Google Penguin) الگوريتم پنگوئن را مي‌قدرت الگوريتم تراشكار گوگل معرفي كرد كه مقصود اساسي آن كاهش مرتبه بندي وب سايت‌هايي بود كه از روش غيرقانوني و با نقض راهبرد‌هاي كيفي گوگل خويش را به جايگاه‌هاي فراتر رسانده بودند.  سئو در مشهد اين الگوريتم در ماه آوريل سال 2012 منتشر شد و هنوز هم تحت عنوان يكي مهم ترين اصول عمل گوگل شناخته ميگردد. در اصلً وب سايت‌هايي كه از تكنيك‌هاي گوناگون مانند طريق‌هاي اسپم، به فعاليت بردن بيشتراز حد كلمه ها كليدي و همينطور پيوند‌هاي غيررسمي به كار گيري مي‌نمايند، آمار بازديدها و ترافيك و ارگانيك را كاهش مي دهند. اين به روزرساني در الگوريتم هاي گوگل وب سايت‌هاي گوناگون كاربر از seo كلاه سياه را به شدت مجازات مي‌نمايد. بدين ترتيب وبمسترها بدون چاره ميباشند كه وبسايت‌هايي كيفيت عالي محتواي بالا ساخت‌و‌ساز نمايند و تجربيات مثبتي در دست يوزرها قرار دهند تا تجربه كاربري سايت نيز پرورش نمايد. در مجموع، نزاع با لينك و پيوند‌هاي به دست آمده از وبسايت‌هاي اسپم، تشخيص پيوند‌هاي مبلغي و يا اين كه كليك‌هاي خريداري گرديده و همينطور تشخيص سئو بيشتراز حد، از نقاط قوت پنگوئن مي‌باشند. 9. الگوريتم Google Knowledge Graph اين آيتم از الگوريتم هاي گوگل به‌اين ادله فعال‌ساز‌ي گرديده كه يوزرها و جستجوگران خيلي شل‌خيس و سريع به داده ها علمي دسترسي داشته باشد. الگوريتم Google Knowledge Graph در ماه مي سال 2012 معرفي شد و روال عمل آن به اين شكل ميباشد كه‌ يك نمودار از داده ها در جهت راست نتيجه ها به استفاده كننده نشان مي دهد. گوگل اعلام نموده است كه‌اين الگوريتم به ادراك بهتر جستجوگران از عالم حقيقي و واقعي و رابطه ها آن ها با يكديگر امداد مي‌نمايد. ديدني ميباشد بدانيد كه‌اين الگوريتم در هنگام راه اندازي، داده ها مرتبط با 500 ميليون شي خاص و همينطور داده ها در رابطه رابطه در ميان سه و نيم ميليارد آيتم متفاوت را، به‌طور بي نقص داشته ميباشد. براي فهم اين مسئله پيشنهاد مي كنم كه كلمه و واژه رئيس اينترنت را در گوگل سرچ فرماييد. حاصل كاوش علاوه بر داده ها و موردها عادي كه در هر حالتي نشان داده مي گردند، يك نمودار منقطع در سوي راست را نيز اكران ميدهد كه تحت عنوان داده ها تكميلي به شما داده مي شود. اين داده ها معمولاً دربرگيرنده نشاني، نوع كسب و عمل و حوزه كار واژه و كلمه كليدي كاوش شده‌است. 10. الگوريتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) به گذر زمان بازه، گوگل متوجه شد كه واكنش جستجوگران نسبت به كوئري ها بسيار خاص و منحصر ميباشد و ترجيحاً آنان به شكلي ميباشد كه صرفا به سراغ يك عبارت يا اين كه يكسري كلمه و واژه مربوطه بروند. اين زمينه نشان مي‌اعطا كرد كه يوزرها نسبت به نتيجه ها كاوش آلرژي بالايي دارا‌هستند و ترجيح مي دهند كه نتيجه ها بسيار مجاورت‌خيس و ظريف‌خيس باشد. براين اساس يك كدام از ديگر از الگوريتم هاي گوگل به عنوان الگوريتم مرغ مگس خوار در سال 2013 منتشر شد. اين الگوريتم نسبت به سبك‌هاي گذشته تغيير تحول آن چناني و بسيار بزرگي نداشت، ولي بضاعت آن بسيار اساسي و تاثيرگذار بود كه سبب ساز جلب رضايت يوزرها مي شد. كاوش‌هاي گوگل نشان ميدهد كه استعمال از الگوريتم مرغ مگس خوار نسبتاًً در حدود 90 درصد از حاصل كاوش را ذيل تأثير قرار داده و حاصل باصرفه گرديده را به يوزرها عرضه مي‌نمايند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

سئوي خارجي سايت


سئو آف پيج تارنما خواسته از offpage seo يا اين كه آف پيج كارهايي ميباشد كه بيرون از صفحه هاي تارنما انجام ميدهيم تا درجه بهتري در گوگل به دست بياوريم. لينك و پيوند‌سازي فرنگي مراد از پيوند‌سازي فرنگي به عبارتي بك پيوند تصاحب كردن ميباشد. مي توانيد با ساخت محتواي بي نياز كاري نماييد كه وبسايت‌هاي ديگر از مطالب وب سايت‌تان استعمال نمايند و تحت عنوان منبع به آن لينك و پيوند بدهند يا با خريد پيوند اسپم درجه تارنما‌تان را بالا ببريد! سئو در مشهد اين گزينه دوم از تكنيك‌هاي كلاه سياه ميباشد كه گفتيم عاقبت نيكي ندارد! گوگل هر روز تيزهوش‌خيس مي‌گردد و بيشتر متوجه لينك و پيوند‌ها اسپم ميشود. كار در كانال‌هاي اجتماعي تاثير حضور در شبكه هاي عمومي بر بهينه سازي چه چيزي است ؟ حضور در كانال‌هاي اجتماعي دو مزيت گسترده براي‌تان دارااست. اوليه اين كه با تكثير مطالب در‌اين كانال‌ها به تارنما خويش پيوند مي‌دهيد. نكته قابل توجه ديگر اين ميباشد كه با كار در كانال‌هاي اجتماعي رابطه مجاورت‌تري با مخاطبان برقرار مي كنيد، آنان محتواي صفحه هاي شما‌را مي خوانند، در رابطه آن ها كلام مي‌نمايند و آنها را به اشتراك ميگذارند. با اين عمل در واقع برندسازي كرده‌ايد. چه‌گونه اعتماد گوگل را جلب كنيم؟ گوگل از سه طرز به تارنما شما اعتماد مي‌نمايد: اعتبار وب سايت: سايتي كه محتواي خوب و موءثر ساخت مي‌نمايد، آراسته آپ تو ديت رساني ميگردد و لينك و پيوند‌هاي مختلفي اخذ مي‌نمايد، در حيث گوگل داراي اعتبار مي‌گردد. تاريخچه يا اين كه قدمت وبسايت: به هر اكنون احترام بزرگترها واجب ميباشد، حتي گوگل هم اين را مي داند! سايتي كه بازه زماني متعددي از دوران فعاليتش مي‌گذرد و اعتبار بيشتري از وب سايت‌هاي برنا دارااست. سند SSL: اين مدرك را بايستي از كمپاني ارائه‌دهنده هاست اخذ فرماييد. توضيحات مفصلي دارااست كه بعدا به آن مي پردازيم موقتي در همين حد بدانيد كه داشتن اين سند نشان‌دهنده اين ميباشد كه داده ها يوزرها در وبسايت شما امن خواهد بود. اخلاق و رفتار يوزرها چه تاثيري بر بهينه سازي داراست؟ مقصود هر تجارتي، جذب كاربر ميباشد. گوگل هم از اين قاعده جدا نيست، همت اكثري در راستاي جذب مخاطبان مي‌نمايد و تا كنون نيز در اين مورد برنده بوده ميباشد. يوزرها وقتي از يك موتور جست‌وجو راضي خواهند بود كه شايسته ترين و داراي ربط‌ترين حاصل را در اختيارشان بگذارد. اين نتيجه ها از ارزيابي خلق و خوي يوزرها به دست مي آيد. گوگل به منابع مختلفي براي آناليز خوي يوزرها دسترسي دارااست. بخش اعظمي از توليدات اين موسسه در معاش روزانه عموم به كار گيري مي شوند و داده ها بخش اعظمي از آن ها استخراج ميگردد. كردار يوزرها در ورقه نتيجه ها نيز زير لحاظ گوگل ميباشد: اين كه آيا با ورود به وب سايت‌هاي درجه بالا نيازشان برطرف مي‌گردد؟ روي حاصل ذيل‌خيس كليك مي‌نمايند؟ به ورقه حاصل برمي‌گردند؟ به صفحه ها ديگر مي روند؟ و … . الگوريتم رنك برين مسئوليت باصرفه‌سازي حاصل جست‌وجو را به عهده دارااست و اين فعاليت را با تحليل خوي يوزرها انجام ميدهد. اين الگوريتم تحليل مي‌نمايد كه يوزرها چه بازه زماني هنگامي را در يك تارنما خاص ميگذرانند و يكسري درصد از يوزرها در هنگام جست‌وجو روي لينك و پيوند يك وبسايت خاص كليك مي‌نمايند. اينترنت سايتي را فكر كنيد كه يوزرها با آن تعامل خير و خوبي دارا‌هستند. از روش نتيجه ها جست‌وجو وارد تارنما مي گردند، برهه زماني متعددي را در ورقه ميگذرانند، به صفحه هاي ديگر ميروند و … . كليه اين مورد ها سيگنال‌هايي ميباشد كه به گوگل مي‌فهماند اين تارنما براي استفاده كننده موثر ميباشد. با اين اوصاف، رضايت يوزرها نيز يك فاكتور اساسي در seo به حساب مي‌آيد. موردنياز ميباشد ساختار و ظواهر وب سايت به صدق و با رعايت اصول UI و UX پباده سازي گردد و محتواي صفحه هاي، مي بايست موثر و مطلوب باشد تا رضايت يوزرها و در فيض، رضايت گوگل جلب گردد. خب اميدوارم با اين توضيحات به طور كامل متوجه گرديده باشيد كه بهينه سازي چه مي باشد و گونه هاي طريق هاي بهينه سازي را شناخته باشيد. با تمرين و تكرار ميتوانيد تماما بر اصول بهينه سازي مسلط گرديد. به خيال و خاطر داشته باشيد كه ما يحتاج ميباشد به طبع خويش را آپديت نگه داريد و جديدترين تكنيك‌هاي seo را در وبسايت خويش به عمل بگيريد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۷:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)